torstai 1. kesäkuuta 2017

Rakas kaksoisliekkini...


Tammikuussa sen vihdoin sanoin ääneen. Olen valmis jälleen yhdistymään kanssasi, tarvitsen sinut elämääni ja sinä minut. Olen oppinut viime vuosina niin paljon elämästä, itsestäni ja rakkaudesta. Mutta tiedostin, että yksin ja omin voimin en pääse henkisellä polullani enää tiettyä pistettä pidemmälle. Pysyn tavallaan jumissa omalla tutulla mukavuusalueellani, kun kukaan ei haasta tai kyseenalaista ajatuksiani. Tarvitsen sinua, jotta voin kasvaa edelleen ja nousta todelliseen voimaani.

Huhtikuun alussa, juuri ennen syntymäpäivääni sitten astuit elämääni. Pam! Tunsin heti, että jaamme saman sielun. Katselemme maailmaa samoin silmin. Seurassasi oli heti niin hyvä ja helppo olla, todellakin kuin olisin tuntenut sydämesi aikojen alusta saakka.

Vaikka sieluni ja sydämeni sinut heti tunnistikin, järki yritti pitkään jarrutella ja kyseenalaistaa kaiken. Tuntuihan tämä kaikki nyt ”järjenvastaiselta” ihmiselle, jolla on taipumus miettiä asioita perinpohjin ja monelta kantilta. Ja joka on pitkään jo oppinut tulemaan toimeen yksin ja myös nauttimaan suuresti omasta ajastaan ja vapaudestaan. Miten muka voisi tässä elämässä täysin vieras ihminen herättää heti ensitapaamisella näin voimakkaita tunteita ja ajatuksen, etten kertakaikkiaan voisi enää jatkaa eteenpäin ilman sinua elämässäni?

                                        Kuva: mendatingcoach.com

Kuitenkin joka kerta, kun epäröin tai tunnen itseni epävarmaksi tai pelokkaaksi, sinä rohkaiset minua ja saat kerta toisensa jälkeen ymmärtämään – sinun kanssasi ja tässä suhteessa ei ole mitään pelättävää. Minulla ei ole sinulta mitään salattavaa, koska tunnet jo minut läpikotaisin. Kuin itsesi. Ja aivan yhtä kovasti, kuin olen yhdistymistämme odottanut, niin olet sinäkin. Seison edessäsi riisuttuna kaikista rooleista, kuin alasti. Haavoittuvana ja aseettomana, mutta luottaen sinuun täydellisesti.

Olet juuri sellainen ihana peili, jota olen elämääni toivonut. Näytät minulle lempeästi ne asiat, joissa olen vielä keskeneräinen – jotta voin kasvaa parhaaksi mahdolliseksi versioksi itsestäni. Ja tiedän, että pystyn samalla tavoin auttamaan sinua saavuttamaan todellinen potentiaalisi tässä elämässä. Yhdessä olemme aiempaa vahvempia ja tietäen, kuinka hyvin arvomme ja tavoitteemme elämässä kohtaavat, voin vain kuvitella miten paljon vielä saammekaan aikaan.

             Kuva: twinflames1111.com


Lapsemme ovat jo valmistelleet meitä tunnistamaan ja vaalimaan tämän kaltaista rakkautta. Puhdasta ja ehdotonta. Vaikka energeettisesti olemmekin olleet sidoksissa toisiimme aina, jo ennen tapaamista tässä elämässä – nyt olemme vihdoin yhtä. Sinun luonasi olen kotona <3

PS: Oikein mielelläni kuulisin, jos joku lukijoistani on myös tavannut kaksoisliekkinsä. Joko kommenteissa tai vaikka sähköpostitse lauraleexxx (at) gmail.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti